Jótállás bejelentése
Ha egy termék meghibásodott és szeretné a jótállásos javítást, akkor ennek az űrlapnak a hiánytalan kitöltésével tudja bejelenteni és ezzel megkezdeni a folyamatot. Jótállás bejelentés esetén mindíg csatoljon képet a látható hibáról!
Az űrlap beküldését követően 1 munkanapon belül válaszolunk e-mailen a további teendőiddel kapcsolatban.
Addig kérjük, hogy az alábbiakat készítse össze a hatékonyabb ügyintézés érdekében:
- Ellenőrizze, hogy a számlamásolat megvan,
- Ellenőrizze, hogy a tartozékok hiánytalanul megvannak,
- Ellenőrizze, hogy a jótállásba visszaküldendő terméket a szállítási követelményeknek megfelelően csomagolta be (a nem megfelelő csomagolás miatt keletkező sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni).
Nem veszünk át:
- utánvétellel küldött,
- sérült,
- a termék jellegének nem megfelelően becsomagolt,
- nem az ÉnSzobrom nevére vagy a visszaküldési címre címzett,
- nem az eredeti megrendelést leadó nevével és a rendelésszám feltüntetése nélkül feladott csomagokat.